A nyolcadik hét – Van meló!

Augusztus 1-8.

Megosztottam már a szuper hírt, hogy megkaptam a munkát, és ez bizony óriási változást fog hozni a kihívásomban. Lesz pénzem – ha nem is sok, de mindenképp több, mint most -, szóval nagyon észnél kell lennem. Nem is azért, hogy betartsam, amit megfogadtam, mert nyilván nem fogok az első fizetésemből gardróbot frissíteni vagy épp három új magazinra előfizetni. (Tényleg, erről nem is volt még szó, de van egy előfizetésem. Nagyjából két évvel ezelőttig három is volt, de kettőtől aztán megváltam.)

Szóval a fogadalmamnak a “minden más tekintetben is minimálisra csökkentem a kiadásaimat” részére kell majd jobban vigyáznom, mert könnyen el tud ám szaladni velem az a bizonyos ló, és abban nagyon jó vagyok, hogy megmagyarázzam (saját magamnak), miért is van szükségem mindenféle dolgokra…

Múlt héten például szemvizsgálaton voltam, és azt mondta az orvos, hogy kissé száraz a szemem, használjak műkönnyet. Ha orvos mond valamit, azt általában igyekszem komolyan venni… Úgyhogy még ott az optikában beszereztem egyet… a drágábbat, ami állítólag sokkal jobb minőségű – hiszen nem mindegy,  mi kerül a szemembe – az viszont biztos, hogy nem egy, hanem három hónapig használhatom felbontás után. Gyógyszertárban vagy drogériában nagyjából harmad ennyiért vehettem volna olyat, amit egy hónap után kidobhatok, mert lejár a szavatossága. Mindezek ellenére talán mégis szétnézhettem volna, mielőtt megvettem ezt négyezerért… Főleg, hogy talán csak több vizet kellene innom, hogy ne legyen olyan száraz a szemem (melynek komoly tüneteit egyébként nem is érzem…)

Szóval most újra leszögezem, hogy minden vásárlást le fogok itt írni – ez remélhetőleg valamennyire visszafogja majd a kisördögöt -, legvégső esetben azért az elég jó érv, hogy “ha megveszed, le is kell majd írnod”. Sokaknál ezért működik a fogyásnapló. Talán nekem is bejön majd ez a NemVásárolok blog… 😉

Lássuk, mi volt még a héten: megint sikerült két “titkos munkát” szereznem, úgyhogy ez újra egy kis plusz a jövő hónapra (bár akkor már fizetésem is lesz).
Egészen péntekig csak az interjún voltam, és egy ingyenes koncerten a család aprajával. Közben megérkezett az álláskeresési járadék, illetve befizettem az egyik biztosításomat.

A szemvizsgálat ötezer forint volt, utána sétáltam egyet a városban, amíg tesómra vártam… Bűnöztem: vettem anyukámnak egy nagyon cuki mintás táskát a gyűjteményébe (használt, de nagyon jó állapotban van), egy ezres volt, és nagyon örült neki. 🙂

Aztán elmentünk bevásárolni a hétvégére. Van nem messze egy ital nagykereskedés és egy diszkont, tudtuk, hogy léteznek, de csak nemrég fedeztük fel őket igazán… Én is vettem két hajfestéket, darabját hatszáz forintért (ez nagyon jó, a régi városomban is ennyiért vettem a kis forintos boltban, miközben drogériákban és szupermarketekben ezer forint szokott lenni, vagy esetleg nyolcszáz, akciósan), és ha már ilyen jól alakultak a dolgok, hogy hamarosan újra munkába állhatok, két üveg pezsgővel leptem meg a családomat.

Egészségünkre!

 

Szólj hozzá!

