A hetedik hét – munka és interjú

Július 25-31.

Erre a hétre végre két munkával kapcsolatos bejegyzés is volt a naptáramban, majd hirtelen lett még kettő… Merthogy van egy titkos, 007-es küldetésem, amiről sajnos nem árulhatok el többet, különben… A lényeg, hogy időnként – amikor ráérek, most pedig nagyon ráérek – jelentkezem, és ha úgy van, kiválasztanak egy-egy feladatra. Fontos és komoly dologról van szó, de egyébként nem nagy meló, nem is fizet túl sokat – és semmi köze a szexhez! 😀 A vicc az, hogy bár szinte folyamatosan jelentkezem a munkákra, most mind a három esetben ők kerestek meg, ráadásul a második két felkérés között nagyjából fél perc telt el, soha nem volt még ilyen, és olyan sem, hogy egy hétre három munkát is kaptam volna. Sőt, valójában két nap alatt bonyolítottam le őket, tehát az egyik napra kettő is esett, de hát aki tud, az tud! 😉 Ahogy mondtam, elég szerény összeget kapok egy-egy ilyen munka után, de sok kicsi sokra megy!

Aztán a harmadik napon végre sor került az első állásinterjúra. Egy divatáru üzletről van szó… Bár nem terveztem újra kereskedelemben dolgozni, nincs túl sok lehetőség itt vidéken, ezért beadtam a jelentkezésemet néhány ilyen jellegű helyre is. Ez egy dekoratőri, vezetői pozíció, ehhez képest nem fizet túl jól – bár még mindig jobban, mint egy eladói munka -, viszont teljesen ledöbbentem, amikor a munkaidő-beosztást elmondták: hétfőtől péntekig reggel kilenctől este hatig! Persze, tudom, hogy a termékprezentációt, a kirakatot meg a poszterek kihelyezését nem lehet este és hétvégén, a legnagyobb tömegben csinálni, de álmomban sem gondoltam, hogy a kereskedelemben (és főleg egy plázában) létezik olyan, hogy csak hétfőtől péntekig dolgozik az ember és csak nagyon kivételes alkalmakkor marad nyolcig, zárni a boltot, vagy megy be hétvégén… Így már sokkal szimpatikusabb a dolog, majd meglátjuk, hogy ők is annak találtak-e engem, én elég magabiztosnak éreztem magam az interjú alatt – bár ilyenkor szoktak nagy pofára esések érni… 😀

Viszont már megvan az időpontom a “zsíros meló” találkozóra, ez egyébként még rosszabb, mint a kereskedelem (nem, még mindig nem szexmunkáról van szó 😀 ), de ez is vezetői pozíció és már a kezdő fizetés is egész jó, szóval szuper lenne, ha összejönne! (Nem akarok messzemenő következtetéseket levonni, de erre sem én jelentkeztem, hanem ők látták meg az önéletrajzomat, amit feltöltöttem az álláskereső portálra, és felhívtak…)

Szóval ujjakat keresztbe! 🙂

 

Szólj hozzá!

